Rispor, ärr och blåmärken


Jag har precis gjort en mindre rolig upptäckt...mina ben ser ut som om jag gått igenom ett rosensnår eller något liknande...dessutom har jag några mindre snygga blåmärken...och så dom gamla ärren då såklart...
Mina ben ser väl egentligen alltid ut så här på sommaren eftersom jag för det mesta går omkring i kortbyxor då och när man är ute i hagar och bland djuren blir det lätt såna här skavanker men nu när man vill klä upp sig lite så syns allt så tydligt...kontrasten mellan "vardagsben" och "finkläderna" är ganska stor...ja ja inget att göra..nu är det som det är...
1 Helen:

skriven

Inte mkt att göra åt, har samma problem med mina exemben. Vi blir fina iaf :)
Ha det gött i dag./Kram.

2 evans:

skriven

Jag upptäckte just ett stort blåmärke på ena benet. Inte så snyggt direkt, men vad ska man göra? Det är bara att stå ut... Ha en bra midsommar!

3 Vaniljis:

skriven

Operationsärr på ben är inte heller så snyggt. Ca 15 st. Åderbråck. Det struntar jag i. Har kjol iaf! Kram

4 ejmis:

skriven

Qristall: Du har helt rätt..!
Evans: Klart vi står ut!
Vaniljis: Har några operationsärr jag med efter åderbråck men det är som du säger..man får strunta i det!

Kommentera här: