Plant



I morgon ska jag försöka hinna med att handla lite plant, jag har funderat i flera dagar nu vad jag ska ha i krukorna i sommar men har fortfarande inte bestämt mig till 100%.
Jag jobbar i morgon också och direkt efter jobbet bjuder en kompis på "after work" hos sig, gubben jobbar kväll så då passar jag på....=)
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan reprisen på  "Jakten på en mördare".
1 Pia:

skriven

Mina planer för dagen , ska inhandla lite blommor som förhoppningsvis får stå kvar....saker har en förmåga att försvinna från vår gård. Visst är det underbart när solen äntligen har fattat att den ska lyssa över oss. Nu ska jag ju ha semester snart, då vill jag ha sol !

2 Åsa.S:

skriven

Jag är också alldeles strax på väg till plantskolan! Der verkar bli kö där i dag...
;D

3 Cyberspunken:

skriven

Ohhh hihi alla vägar bär till någon plantsäljare jag var och fixade till dom där krukorna på väggen idag =) en jätte söt spansk margerita dom finns i min blogg =) Tjingeling ha det gott!

4 Pediahowimetyourmother:

skriven

Interesting.

Kommentera här: