Överraskad och glad!



Idag när jag öppnade min blogg och tittade på statistiken så blev jag glatt överraskad, mitt besökarantal hade ökat jättemycket!
Idag har fyra gånger så många som vanligt besökt min blogg och jag ligger dessutom med på Mest aktiva-listan.
Hur detta kan komma sig har jag ingen aning om men det är verkligen kul att så många tittat in. Hoppas ni kommer tillbaka!!
Nu ska jag ta en runda bland mina favoriter!
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Då får man först med att gratulera!!!
God natt och sov gott!

2 ejmis:

skriven

Camilliondollar Baby: Tack för det ! Sov gott & dröm sött!

3 Åsa.S:

skriven

Kul! Grattis!

4 ejmis:

skriven

Åsa: Tack!

5 Helen:

skriven

Bara att gratulera :)Hur ser man det där med mest aktiv?

6 ejmis:

skriven

Helen: På förstasidan, blogg.se

7 Vemundhelene:

skriven

NICE AND WONDERFUL SITE

Kommentera här: