Nya tag



Lillen galopperade och blev inte godkänd...jag är såklart besviken men det är bara att ta nya tag och försöka igen om några veckor...
1 Pia:

skriven

Tråkigt att det inte funkade med hästen, jag tänkte faktiskt på dig idag! (hade ju läst att ni skulle kvala idag)
Bättre lycka nästa gång!

2 ejmis:

skriven

Pia: Tack för det!

3 Maria:

skriven

Va synd. Hoppas det går bättre nästa gång.

4 ejmis:

skriven

Maria: Tack för det !

5 Åsa.S:

skriven

Vad synd... hoppas på bätte spring i benen till nästa gång!

6 A:

skriven

Åh, vad tråkigt...Hoppas det går bättre nästa gång:) Jag har länkat till dig med, hoppas det är OK.

7 ejmis:

skriven

Åsa S: Tack!
A: Tack! Länka gärna till mig!

8 Helen:

skriven

Tråkigt det där men det går säkert bättre nästa gång, så får man iaf tänka. Hoppas du haft en lugn dag på jobbet (om du har jobbat) Önskar en trevlig fredagskväll. Kram

9 Trolda:

skriven

Går garanterat bättre NÄSTA gång!!! Inga deppiga miner nu...Det är ju FREEEEDAG!!! (och du har väl dessutom SEMESTER!?!)
Trolda - med "peppiga"kramar =D

10 Borthy:

skriven

Jag läste redan i förnmiddags att du var ledsen för dennna ridtur som slutade i ofrivillig galopp! Var inte ledsen längre! Går bättre nästa gång! Kram Borthy

Kommentera här: