Nervös

Idag ska det ske...lillen ska kvala...en av mina största svagheter är att jag blir så fruktansvärt nervös vid sådana här tillfällen och det leder också till att jag blir fruktansvärt elak. Ingen fin egenskap alls och tyvärr är det min stackars gubbe som hamnar i skottlinjen såklart. För att slippa hamna i konflikt med varandra helt i onödan så får gubben sela ut och jag står på stallbacken och försöker andas ( brukar dessutom hålla andan av nervositet) före och under loppet, och sen får jag sela av och fixa iordning hästen efter loppet istället.
Vad gör man inte för husfriden!!!

1 jessica:

skriven

ja usch är bara förnamnet!

2 A:

skriven

Hoppas det går/ gick bra......Kram

3 Borthy:

skriven

Har det varit hopptävling eller? Dressyr kanske? Jag är inte så hemma på det här men det verkar som det var fel att galoppera? Jag undrar varför man jämt ska bli så nervös... när man inte vill... vill bara vara samlad och cool och göra allt rätt men då flyger fjärilarna både i huvudet och i magen...

4 ejmis:

skriven

Borthy: Vi har travhästar och då är det bara gångarten trav som gäller..idag var jag lite mindre nervös än jag brukar..kan det vara därför det blev galopp tro...?? (jag är faktiskt lite skrockfull också)

5 Eskilfrida:

skriven

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Kommentera här: