Morden i Midsomer



Jag gillar brittiska kriminalserier och i morgon börjar Morden i Midsomer igen. Har ni inte sett kommisarie Barnaby "in action" tidigare så passa på nu.
TV1 kommer att visa 8 avsnitt i sommar...jag tror inte ni kommer att bli besvikna.
1 Mimi:

skriven

Älskar svenska kriminalare... Kurt Wallander tex.. Läser då gärna Henning Mankell...

2 Mia:

skriven

Engelska deckare är mums!! Det får jag inte missa...tack för påminnelsen!!

3 Lotta:

skriven

Hur tusan vågar man bo i Midsomer? Det dröjer inte länge förrän man är både skjuten och hängd!!

4 Annica:

skriven

För min del gillar jag dom danska deckarna...brukar vara bra....ha en bra kväll

5 ejmis:

skriven

Mimi: Jag gillar dom svenska också.
Mia: Det var så lite..
Lotta: Hemska tanke!!
Annica: Danska är också bra...älskade "Mordkommissionen"
_____________
Jag är visst en riktig "deckar-nörd"!!!!!

6 Pi:

skriven

Det är först när Morden i Midsomer börjar som jag känner att det verkligen är sommar. Jag tycker att intrigerna suger purjo, men vad spelar det för roll? Jag blir varm i hela hjärtat bara av att höra jingeln. Imorgon börjar sommaren!

7 ejmis:

skriven

Pi: Visst hör Midsomer den svenska sommaren till.

8 Annika:

skriven

håller med dej brittiska kriminalare e oftast toppen mvh crue Annika

9 Erika:

skriven

Visst är den bra! Jag älskar också morden i midsomer, kul att det är någon bra serie man kan följa nu under sommaren. =)

10 Trolda:

skriven

Älskar också brittiska kriminalserier...=D
Trolda - =D

11 Mortenruth:

skriven

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

Kommentera här: