Midsommarafton



Solen skiner från en lite disig himmel idag men vad gör det..det är varmt och skönt och inga regnmolm i sikte.
Vi har precis ätit frukost och nu ska jag börja skala potatis till  potatisgratängerna jag ska göra till i kväll.
Kl. 13 är det sillunch hos en granne så jag får lägga på ett kol nu...vi får se om jag hinner med någon mer bloggning idag annars önskar jag er alla en riktigt bra dag!!
1 Anonym:

skriven

vad skönt med sol! sj har man grått o fult väder som vanligt på midsommar... men glad midsommar i alla fall!

2 Marie:

skriven

Potatisgratäng är mums! :)

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Du får ha en riktig trevlig midsommar!

4 Helen:

skriven

Mumsigt med gratäng:) Hoppas Ni får en trevlig midsommar.

5 Pia:

skriven

Trevlig dag från ett grått Göteborg

6 Camilla:

skriven

Mmmm va gott!
Glad midsommar! :)

7 Tess S Butterfly:

skriven

Ha en underbar midsommar.
Mvh // Tess.

8 Mimi:

skriven

Mums... skicka över lite... ;-)

9 Tobiasagnes:

skriven

Great site keep up the good work

Kommentera här: