Magsjuka



Klev upp som vanligt och gjorde mig iordning, när jag skulle åka iväg fick jag plötsligt väldigt ont i magen men tänkte att "det går nog över". Halvvägs till jobbet mådde jag så illa och kallsvettades så jag blev tvungen att vända och åka hem igen.
Hann inte ens hem utan fick stanna efter vägen och kräkas!! Det är tur att man bor på landet så att det inte är så mycket trafik för det var inte speciellt roligt att hänga ut genom dörren och må dåligt. Så nu sitter jag alltså här hemma och mår pyton!
Hoppas verkligen att det här går över fort...jag hatar magsjuka!!!
1 IdaMaria:

skriven

Jobbigt, krya på dig!

2 Åsa.S:

skriven

Usch, stackare... det är ju bara att hoppas att det går över fort, du som skall ha semester och allt!

3 ejmis:

skriven

IdaMaria: Tack!
Åsa.S: Jag hoppas verkligen att det går över under dagen..på semestern vill man ju kunna äta och dricka gott hela tiden...

4 Pia:

skriven

Fy för den lede....magsjukan är bara hur vidrigt som helst. Krya på dig, och "lapa" druvsockerlösning så piggnar du säkert upp.

5 Anonym:

skriven

Vilken drömstart på semestern! Väldigt talande bild.... :-\
Krya på dig!

6 cyberspunken:

skriven

Åhh stackare krya på dig... =)

7 Helen:

skriven

Usch o fy, krya på dig :)

8 Jonjeanett:

skriven

Great .Now i can say thank you!

Kommentera här: