Lupiner

image60

Idag var jag bara tvungen att stanna bilen och plocka med mig lupiner hem. Jag vet att många ser dessa vackra blommor som ogräs men jag tycker dom är helt underbara!!!
1 A:

skriven

Jättevackra....Jag älskar lupiner:)

2 Pia:

skriven

Jag håller med!! Själv har jag plockat liljekonvaljer idag, också fantastiska blommor.

3 Vonny!:

skriven

Jag tycker dom är vackra. Brukar också stanna och plocka med dom hem ... lupiner är sommar för mig.

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Fina blommor!

5 Helen:

skriven

Vilken vacker bild :)

6 Borthy:

skriven

Ogräs när man är fin som en lupin? Näe! Jättevacker bukett!

7 Mia:

skriven

Jag har ett gäng i trädgården! Tycker de är fina.
Kram

8 Maria:

skriven

Dom är jätte fina...fast inte efter blommningen...*L*

9 Sverrealicia:

skriven

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera här: