Ljudböcker




Var in till byn och lunchade idag och då passade jag på att gå in på  biblioteket och låna två ljudböcker.

Det gäller att vara beredd nu om det blir någon regnig dag så gubben och jag kan ligga på altanen och lyssna...

1 My:

skriven

Å varför följde jag inte med tjejerna här till bibblan när de ändå gick?? Har ju inget att läsa...Läckberg är kanon, har inte läst hennes senaste än.

2 ejmis:

skriven

My: Jag har inte läst någon av Läckbergs böcker men efter den positiva kritik hon får från alla håll så har jag högt ställda förväntningar.

3 Vaniljis:

skriven

Ljudböcker är kanon! Men föredrar ända att känna boken. Blädddra. Tycker om riktiga böcker. Inbundna.

4 ejmis:

skriven

Vaniljis: Jag håller med men min kära gubbe har slutat läsa vanliga böcker så nu är det bara några ljudböcker på altanen på sommaren som gäller för honom och då hänger jag med..annars är jag en "bläddrare".

5 Trolda:

skriven

Läste Jan Guillou för ganska längesedan. Som alltid skriver han bra! Isprinsessan läste jag ut i förrgår och har ytterligare fyra av hennes serie som väntar. Härligt spännande och "vardagligt",kul också att den är skriven i miljöerna här runt i kring, man känner igen sig...
Trolda - med böcker o läslust!

6 Abeltindra:

skriven

Thank you for the resources. Keep up the good work!

Kommentera här: