Komplimang eller..??



I morse när jag höll på med tvätten så kom jag på en grej som hände på jobbet för någon vecka sen..jag hade en grön tröja på mig och en av patienterna tittar på mig och säger "Idag ser du ut som marsipan"...vet inte om det var en komplimang men jag tyckte det var ganska gulligt sagt!  =)
1 evans:

skriven

Jo, visst måste väl det vara en komplimang! Marsipan är ju sött! Ha en bra dag!

2 Ella:

skriven

Oj oj, vad gott det där såg ut. Jag som är så hungrig... /ella

3 A:

skriven

Det lät ju jättegulligt....Helt klart en komplimang:)

4 Miriam:

skriven

Klart det var en komplimang! Jättegosigt!

5 ejmis:

skriven

Evans, A och Miriam: Då tar jag det som en komplimang!!
Ella: Ja visst ser det smaskigt ut!

6 Helen:

skriven

Så gulligt, tror nog att du ska ta det som en komplimang. Sådant gör att man blir på bättre humör :)

7 ejmis:

skriven

Qristall: Jag blev väldigt full i skratt när jag hörde det och jag blev faktiskt på gott humör också så det var nog helt klart en komplimang.

8 Borthy:

skriven

Kan bara hålla med föregånede talare, klart det var en komplimang!

9 Jeppemariann:

skriven

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

Kommentera här: