Hur många bloggar??



Det går en hel del tid till bloggandet och ibland funderar jag om jag har blivit en riktig blog-o-holic...
Hur många bloggar läser ni per dag? Hur ofta läser ni era favoriter? Hur mycket tid går åt till bloggandet??
Nu är det dags för mig att att stänga mina brun-gröna för idag...sov gott och dröm sött!!
1 Linn:

skriven

jag lägger ner mycket tid på bloggandet, men tycker det är så sjukt kul!

2 Vaniljis:

skriven

Besöker mina favoriter varje dag! Igår tex med lite tid till övers, kanske 20 min sammanlagt. Ledig och mycket tid kan jag sitta 3 timmar eller mer. Ibland har jag bloggtorka och inget blir skrivet. Familjen går alltid före bloggen såklart.

3 My:

skriven

Vem är inte det? *ler*
Jag läser kanske ett tiotal bloggar varje dag. Nya "vänner", en ny värld.

4 Mia:

skriven

Satt och funderade över det där, men ju mer jag funderade desto mer desperat blev jag...Herregud, gör jag inget annat än sitter framför datorn??????????? Tack för att du fick mig tillbaka till the real life *suck*

5 Helen:

skriven

De sista dagarna har det inte varit så mkt.
(Har saknat!) Men i vanliga fall går det åt ett par timmar varje dag! Herregud jag är en blog-o-holic eller vad det nu heter ;)

6 A:

skriven

Just nu kan jag tyvärr inte lägga ner någon tid på det:( Men i vanliga fall går det många timmar till bloggandet. Har minst tjugo bloggar jag kollar genom dagligen. Jag saknar det massor men känner ändå att det är rätt bra att tvingas att låta bli. Kram:)

Kommentera här: