Hemvändardag



Idag är det hemvändardag där min gubbe är uppvuxen och han ska dit. Det är ca 10 mil hemifrån och jag har lovat att vara chaufför. Min bror bor också i dom trakterna så jag passar på att umgås med honom ikväll.
Det blir liksom "två flugor på smällen".  Känner på mig att det kan bli sent ikväll så jag ska nog passa på att vila en stund nu....
1 party crue Annika:

skriven

hoppas kvällen blir kul..svar:nä jag har hälften kvar av veden phhuu kram crue Annika

2 evans:

skriven

Ha en bra kväll!

3 Vaniljis:

skriven

Kul att umgås med syskon. Är ni nära varandra..?

4 ejmis:

skriven

Annika & Evans: Hade hellre "partat" än varit chaufför...=(
Vaniljis: Min lillebror (4 år yngre) och jag har en bra kontakt och vi pratar med varann flera gånger i veckan Träffas tyvärr inte lika ofta eftersom han bor 8 mil ifrån mig.

5 Kaialva:

skriven

Very informative. Great site. Really professional.

Kommentera här: