Härligt!

 


Nu ångrar jag verkligen att jag inte tog före och efter bilder för då hade jag  kunnat visa resultatet av min skrivbords-och pappersröjning, vilken skillnad!!
Helt plötsligt är skrivbordet jättestort känns det som!
Jag samlar alltid på mig en massa "bra-att-ha"-papper t ex utflyktstips, recept, intressanta artiklar, bok-och filmtips osv osv och det blir då liggande i högar på skrivbordet. Riktiga dammsamlare..jag nös som en galning nu när jag städade.
Men nu har jag som sagt sorterat, kastat och gjort fint, jag är jättenöjd!
Det finns en fördel till med dagens städande...jag hittade ett "bra-att-ha"-papper med ett tips om ett fik ett par mil härifrån så ikväll ska vi åka dit och fika med ett par grannar!!!
 
1 evans:

skriven

Jag vågar inte ta några före-bilder på mitt skrivbord... Och inte kan jag städa det heller, eftersom det är makens viktiga papper som ligger här och skräpar. Ha det bra!

2 Helen:

skriven

Skönt när det är gjort men man väntar in i det sista!

3 Meri:

skriven

Suck...bör också röja lite:(

4 A:

skriven

Åh..Det är helt klart det bästa med att städa...Att man hittar glömda (gömda) saker :) Ha det så bra.

5 Trolda:

skriven

Har också fått städat idag. Känns riktigt skönt =D Så har det varit middagsgäster på besök, ett trevligt avbrott. Ser att du länkat till mig...=D Kul! Skall länka till dig också då, du med din trevliga blogg..=D Nu blir det bok i sängen=välförtjänt känns det som...=D
Trolda - kram

6 sanna:

skriven

Ha en fin kväll!

7 Lotta:

skriven

Min far behöver göra en riktig röjning. Där är det inte bara skrivbordet som är belamrat med papper!

8 Pia:

skriven

Men jag då?, som inget skrivbord har,du förstår själv att det ligger papper högt och lågt hos mig

9 evans:

skriven

Tack för länken! Ska länka dig också :-)

10 Mia:

skriven

Nu är jag hemma igen :-)
Kram

11 Åsa.S:

skriven

Å, så duktig borde jag också vara... skönt när det är gjort!

12 Henrikveronica:

skriven

NICE SITE WELL DONE

Kommentera här: