God morgon!

I morse var jag jättetrött, klev inte upp förrän gubben kom hem från sitt natt-skift vid 8-tiden.
Har gjort undan morgonsysslorna nu och ska snart hoppa in i duschen...en stadsresa med en massa ärenden står på dagsschemat, suck, jag är inte alls sugen men jag har ärenden som inte kan vänta längre så det är bara att åka.
Vi har fint väder idag också så jag ska försöka vara hemma igen så fort som möjligt.
Men först morgonpromenaden bland favoriterna!!!
1 Trolda:

skriven

Ibland har man helt enkelt ingen lust alls att åka in till staden...Själv njuter jag av min första semesterdag med lojt leverne....=D Donar o fixar lite både inne o ute, trivs och har det riktigt gott =D
Trolda - kramar!

2 Åsa.S:

skriven

Själv sov jag till 9.45- härligt!

3 Vaniljis:

skriven

Vi får göra ärenden tillsammans då blir det kuligare! :) Vill att sambon följer med men det kan man väl se sig om i himlen efter...

4 Borthy:

skriven

Bra du lyssnade på kroppen och sov länge... hur man nu kan tycka 08.00 är länge? Du behöver nog gå en kurs i sovmorgon! ;-)
Hoppas att du överlevde stads-resan och att ärendena gick gort. I bland vill man helt enkelt inte in till stan! Njut av resten av dagen hemma nu!

5 My:

skriven

Många som är i staden och shoppar idag :)

6 Vonny!:

skriven

Skönt att du sov länge, det behöver man få göra ibland. Och åka till stan är inte alltid så roligt, speciellt inte när man känner att man måste.
Hoppas morgonpromenaden var skön.

7 ejmis:

skriven

Trolda: Det är inte så jätteofta jag är riktigt sugen på en stadsresa faktiskt..är nog en riktig "lantlolla".
Åsa S: Härligt med en barn fri morgon förstår jag..passa på och ta hand om dej själv ordentligt nu!
Vaniljis: Synd att avståndet är lite långt annars
skulle det ha varit en bra idé.
Borthy: "Morgonstund har guld i mund" vet du väl..nej det är väl så att djuren styr mycket över vilken tid jag kliver upp. Ibland kliver vi upp 4.20 så jämför man med det så är 8 rätt sent..
My: Det var rätt lugnt i affärerna här faktiskt.
Vonny:Måsten är nästan aldrig roliga..

Kommentera här: