Fyra veckors semester!



Den här skylten kommer att hänga uppe i 4 veckor nu!!
Men självklart tar inte bloggandet semester...
1 Borthy:

skriven

Kryptiskt... vad är det som tar semester? När jag går på semester sedan blir jag tyvärr tvungen att skippa bloggandet i 3 veckor då vi ska bila runt i Europa troligen. vad kommer du hitta på på din semester? / Borthy

2 Vaniljis:

skriven

Du får ha en trevlig semester men lova att titta in då och då. Kram

3 My:

skriven

Önskar dig en trevlig semester!

4 Trolda:

skriven

Blir snart samma för min del!! =D efter midsommarafton är det 4 veckors ledigt också!!! =D Skall bara bli så UUUUUUUNDERBART! Yiiiipeee! Jag önskar dig en fantastiskt härlig semester!
Trolda - kramar!

5 Åsa.S:

skriven

Åh, vad härligt!
Fast först hickade jag till.... skulle du semesterstänga bloggen??? *ryyyys*
Själv jobbar jag i kväll samt i morgon förmiddag... sen har jag också semester, fast bara i tre veckor.

6 A:

skriven

Trodde först att du inte skulle blogga på hela den tiden......

7 Pia:

skriven

Härligt med semester, är nu inne på min andra vecka...tiden går så fort när man har semester...tyvärr. Nu får vi hoppas att solen stannar kvar !

8 Pethra på Inredningsbloggen:

skriven

Trevlig semester, sköööööönt med sommar!

9 Jimvanessa:

skriven

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

Kommentera här: