Frågor och svar...var???

Nu har jag beslutsångest och behöver hjälp...när jag får kommentarer och ibland även en fråga med kommentaren var vill ni att jag ska svara? Är det bäst att skriva svaret i er blogg eller ska svaret skrivas in under kommentarer i min egen blogg?
Just nu gör jag lite olika och det gör kanske mig mer snurrig än vad det gör er...?!
Kommenterandet är ju en sån stor och viktig del av bloggandet tycker jag.

1 Blogglösa Camilla:

skriven

Har också undrat! Jag svarar oftast i min egen blogg och har märkt att de flesta gör det också.

2 Vaniljis:

skriven

Ja, svara i din egen blogg. Annars blir det virr. Tycker det är lite rörigt att läsa andras svar i fel inlägg så att säga. Så skriv svar här i din egen blogg där svaret hör hemma!

3 A:

skriven

Det tycker jag med är ursvårt...Vet inte vad jag ska göra. Olika människor har olika åsikter så man blir rent förvirrad. Jag svarar oftast i frågeställarens blogg.

4 Helen:

skriven

Ser att de flesta av er skriver svaret i er egen blogg, har aldrig gjort det (blev väl så från bloggstarten)så är inte riktigt van vid det. Men får väl oxå börja med det om det är så folk brukar göra.

5 Vonny!:

skriven

Jag har också funderat på det där ..... ser att många svarat att det är bäst att skriva svaret i sin egen blogg, så det hänger ihop med inlägget man skrivit. Jag har gjort lite olika, vilket kännts lite virrigt.
Så jag hänger på och gör som ni andra, skiver svaret i min egen blogg där frågan finns.

Kommentera här: