En sån sak jag egentligen inte borde berätta...



Gissa vad jag gjorde igår...ni kan aldrig gissa...jag tog ner mina julgardiner i köket och bytte till blommiga somriga gardiner.
Nu var det ju inte några gardiner med granar, snö och tomtar på men ändå!!!
Jag var med andra ord lite sen i år...men bättre sent än aldrig!
1 Madeleine:

skriven

haha bra jobbat ;)

2 Vaniljis:

skriven

Bra gumman, men hinner du byta till jul nu då.. Den perioden är ju lite kortare menar jag. ;)

3 My:

skriven

Är det inga tomtar på gör det ju inget, säkert bara du som tänkt på att det är julgardinerna :)

4 Sessan:

skriven

Haha... jag minns en gång när jag hade ljusstaken kvar till maj!!! Såg på ordning och reda hade halva priset på sina kalendrar, smart grej halva året kvar, halva priset!

5 Frida:

skriven

vad bra att det blev gjort iallefall:)

6 Mia:

skriven

Starkt jobbat!! *S*

7 Trolda:

skriven

Huuuuuuuu.....=D HÄRLIGT med ärliga söta människor! Själv blir jag nipprig på att byta strax efter NYÅR....Då skall VÅREN in...=D Men du får det ju fint NU!!! Bättre sent än aldrig! Kram!
Trolda - Nippertippa =D

8 ejmis:

skriven

Madeleine: Tack för det !
Vaniljis: Tveksamt..julgardinerna kommer nog upp till påsk...;)
My: Det stämmer nog.
Sessan: Där ligger jag i lä...
Frida: Ja äntligen.
Mia: Japp!
Trolda: Jag börjar tänka på det i januari men sen är startsträckan aningen lång som du märker!!

9 Tristangunhild:

skriven

Nice site, keep up the good work!

Kommentera här: