Dags för middag



Nu börjar min mage kurra så det är dags att börja med middagen. Idag blir det fisk i ugn..ta valfria fiskblock, på med kaviar,purjolök, grädde/mjölk och riven ost. In i ugnen och servera med kokt potatis. Lätt som en plätt och jättegott!!
1 Trolda:

skriven

Tack för det enkla tipset! Jag gillar fisk jättemycket, men är dessvärre inte så bra på att laga det...Detta skall jag dock pröva! Ha en fin kväll!
Och vilken UUUUUNDERBAR golden-baby....SÅ ljuvlig =D
Trolda - godkväll

2 Pia:

skriven

låter jättegott, fisk är rätt! och skaldjur förstås

3 Sussi:

skriven

Mums, låter supergott! :D

4 Pia:

skriven

Själv älskar jag fisk men sambon blir som en tvåring, när ungarna var små skyllde han på allergi för att slippa äta fisk, idag går de inte på det. Som tur är äter lilleman fisk men det blir inte så ofta man gör det tyvärr.

5 ejmis:

skriven

Pia: Vi gillar fisk både jag och gubben men äter det tyvärr alldeles för sällan trots att det är både gott och går fort att laga till. Synd att inte din gubbe äter fisk för ni har väl en del att välja på där nere...

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Låter gott...förutom kaviaren!

Kommentera här: