Bilbekymmer



Dagen började inte så bra idag... Vi har två bilar men behöver oftast bara använd "den stora bilen" eftersom vi kan samåka till jobbet och så men ibland behövs två bilar och idag var en sån dag.Men i morse när gubben skulle åka till jobbet så startade inte "den lilla bilen" så nu sitter jag här utan bil....
Jag hade planerat in en massa grejer idag...naturligtvis behövdes en bil till allt jag planerat...men vad kan jag göra??...nu får jag bara planera om och hoppas att den inte är något större fel på bilen...suck...tur att man är ledig från jobbet i alla fall...nej nu ska jag gå och släppa ut hästarna...
1 Trolda:

skriven

Är också bilberoende...Det blir så när man bor på landet...Våra fungerar dock ("peppar,peppar")bra än så länge. Förstår att du snart har SEMESTER!?! HÄRLIGT! Ha en underbar tid nu då!!! =D
Trolda - godmorgon och trevlig semester!

Kommentera här: