Ändrade planer



I kväll blev inget som vi planerat...strax innan vi skulle tända grillen så ringde våra grannar och undrar om vi inte var sugen på att göra en av våra "resa-dit-näsan-pekar-resor" ikväll. Eftersom vi gillar dom utflykterna så bestämde vi oss för att så får det bli.
I stället för grillning så blev det alltså en gryta med ris hos grannarna och sen gav vi oss iväg för att hitta något ställe där vi kunde få kaffe på maten. Har nästan nyss kommit hem nu...vår resa varade ca 5 timmar och vi har sammanlagt åkt ca 20 mil.
Har gjort några stopp på vägen, bland annat för att fika ute vid Gnarpsbaden. Jag gjorde ett par riktiga fynd efter vägen men dom visar jag nog i morgon. Vi har i alla fall haft en jättetrevlig kväll och vi har sett en massa nya ställen igen. Dom här resorna är verkligen jättemysiga....



1 Pia:

skriven

Hej ejmis, i kväll kunden jag komma in på min data igen,den är helt kass och hela min tillvaro också. För närvarande är jag i Göteborg med trasig data och med en sjuk mor. Jag längtar efter att börja blogga igen,, jag kommer igen hoppas jag. Skönt att se att allt är bra med dig

2 Vaniljis:

skriven

Intressant koncept. Ni åker dit näsan pekar alltså? Sedan förevigar ni med foto och text. Så ni kommer ihåg var ni åker menar jag.. Hur länge har ni gjort dessa "utflykter"?

3 My:

skriven

Låter som ett bra sätt att tillbringa en fredagkväll på! Undrar med hur det går till? Bara åker iväg utan planer?

4 Christina W:

skriven

Vilken underbar idé!

5 ejmis:

skriven

Pia: Jag har funderat över var du varit och saknat dig! Tråkigt att höra att din mamma är sjuk och att tillvaron för tillfället är kass. Hoppas allt löser sig!!! STOR KRAM!!!

6 ejmis:

skriven

Vaniljis: Vi började med dessa turer för ett par år sedan. Det är mest jag som fotar om jag ser något vackert,annorlunda, kul eller spännande..dom andra skrattar mest när jag skriker "stanna..jag måste ta en bild". Vi har ofta en idé om åt vilket håll vi ska åka men sen svänger vi in på småvägar och ser vart vi hamnar...

7 ejmis:

skriven

My: Många tycker nog att vi är helt galna som åker på det här viset men det blir ett sätt att se nya ställen och umgås med vänner. Vi har en idé när vi startar om åt vilket håll vi ska åka men sen tar vi in på vägar vi inte känner till..ju mindre väg desto bättre. Det finns väldigt mycket vackra ställen i vårt land som man inte har en aning om!!

8 ejmis:

skriven

Christina W: Det är underbart och rekomenderas!!!

9 Mia:

skriven

Nä, vad kul!!! Å Gnarpsbaden, hmm, där har man tillbringat nån sommarkväll....usch *rodnar*

10 ejmis:

skriven

Mia: Var inte så hemlighetsfull nu!!!!
;)

Kommentera här: