Aldrig ska jag sluta älska dig

Jag vet att jag inte är nå'n skönhet eller så
Om du lämnar mig kan jag det väl förstå
För vad har jag att ge dig som ingen annan har
Jag är ingen särskild men's du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Ge inte upp

Livet är en gåta
Du är gåtans svar
Allt annat må försvinna om du blott stannar kvar
För också när jag tvivlar det känns som allt är slut
Jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut

Aldrig ska jag sluta

När jag klantar mig
När jag sviker dig
När jag sabbar och förstör
Var kvar ändå
Tro för oss två
För du vet jag än gör
Ja, vad jag än gör.

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Älska mig då

Aldrig ska jag sluta

Älska mig då
Älska mig då
Älska mig då



Jonas Gardells underbara sång

Upgrade Your Email - Click here!

1 nookie:

skriven

Gud nästa så man får tårar i ögonen ..

2 My:

skriven

Jonas Gardell är ju idolen!! Så bra...fin text!

3 Pia:

skriven

Fantastisk text

4 ejmis:

skriven

Ja visst är texten underbar!!

5 Mimi:

skriven

Vilken låt!!!
Jo pappan har vi pratat med nu och han vill lösa problemet på bästa sätt så det är skönt... Men man är ju fortfarande lite irriterad :-(

6 Lotta:

skriven

Ja vad ska man säga, man kan bara älska honom!!

7 Anna´h:

skriven

Sådan underbar fin låt !!
Första gången jag hörde den var i filmen
" Livet är en schlager " , då kom det en liten tår i ögat !!
Ha en underbar vecka

8 Vonny!:

skriven

Jag älskar den här sången ... den är så underbar.

9 Mia:

skriven

*L* Har haft den på hjärnan hela dagen, å det var ju tur, för det är det enda som finns där...

10 Wilhelmmarit:

skriven

Very interesting site --- quite informative

Kommentera här: