Vill ha!



En sån här jättesnygg väska skulle jag vilja ha till vår laptop, fler varianter finns hos www.golla.fi
1 Pia:

skriven

På tal om väskor :) såg att du hade gjort lasagnen, kul, nu måste du testa stekta gröna också om du aldrig gjort det

2 Helen:

skriven

Den var ju tjusig o riktigt glassig:)

3 Freja Flodhäst:

skriven

Ja, den låten går att poppa till även idag :). Jag har två katter men på gården där jag jobbar har vi 380 suggor, 50 gyltor, och ett par tusen smågrisar. :)

4 Jenny:

skriven

Jättesnygg var den. Tyvärr har jag ingen laptop...

5 Vaniljis:

skriven

Snygg! Undrar vad den kostar. Såg att dom hade mobilväskorna här i stan..

6 ejmis:

skriven

Pia: Aldrig prövat, steker jag domm bara???
Qristall: Skulle passa mig perfekt. ;)
Freja Flodhäst: Då går det lite foder...
Jenny: Jag älskar vår laptop..är så skönt med trådlöst.
Vaniljis: Säkert rätt dyr...

7 Pia:

skriven

Jag har gjort det ett par gånger och då har jag panerat i ägg och ströbröd och lite salt, det är jättegott

8 Edvardstella:

skriven

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

Kommentera här: