Växlande väder

När jag var ute för en halvtimme sen var det soligt och fint och nu helt plötsligt regnar och åskar det!!                                             Vad är det som händer med vädret egentligen, det ändras ju så fort så man hinner inte ens blinka...

image133
1 My:

skriven

Ja det är märkligt väder vi har den här sommaren...minst en skur per dag!

2 evans:

skriven

Här har det också åskat idag. Har precis kollat på jamtlis hemsida. Den 7-9 december är det julmarknad.

3 Lotta:

skriven

Håller med, skitskonstigt väder! Det spöregnade här för en stund sen, och nu skiner solen för fullt....

4 crue Annika:

skriven

ha en bra söndag *L*

5 Åsa:

skriven

E jättekonstigt väder... sol för att sen mörkna..regna en stund..o så om från början igen...

6 crue Annika:

skriven

glömde ju svara på din fråga ja absoluten var lika god som den såg ut :)

7 Borthy:

skriven

Jag fick för mig att du hade semesterstängt i bloggen men jag måste varit ute och cyklat! Hur som helst, Hej! Får läsa i kapp mig i din blogg i natt om arbetet tillåter lite sådant!

8 Mia:

skriven

Du har blivit tagen!!
Kram

9 Trolda:

skriven

Ja denna sommar känns vädret verkligen nyckfullt o tokigt...Saknar sol o värme...o är trött på regn o rusk...Vad KUL att du köpt överkastet - tror det blir riktigt fint!
Trolda - kramkram

10 Pia:

skriven

Idag har vi haft uppehåll och sol....någon rättvisa får det ju vara , ha en go kväll.

11 Korneliuszainab:

skriven

Incredible site!

Kommentera här: