Utmanad!

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Varför så många i vårt samhälle mår så dåligt...och konsekvenserna av detta.
2. Mycket av den "nya" tekniken.
3. Varför yrken där man jobbar med människor inte värderas högre.


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. Böcker
2. Nagellack
3. En påse Plopp

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar, svarar på en utmaning.
2. Lyssnar på web-radion, Sommar i P1 med Camilla Läckberg.
3. SMS:ar om kattungar...svägerskan är på jakt och jag har kontakter.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Läsa alla mina böcker.
2. Förverkliga mina jobb-drömmar.
3. Ha en häst som ska starta i Elitloppet.


Tre saker jag kan:
1. Organisera.
2. Hålla det jag lovat.
3. Hålla kontakten med mina vänner .


Tre saker jag inte kan:
1. Spela något instrument.
2. Slå kullerbyttor.
3. Leva utan choklad.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Din kropp.
2. Moder Jord.
3. Nära och kära.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Sy
2. Fler språk (franska, spanska, grekiska)
3. Kalliografi.


Tre favoriträtter:
1. Leverstuvning
2. Kyckling-rätter
3. Kött-rätter ( med potatisgratäng )

Kopiera, klistra in och ändra!

Denna utmaning har jag fått av Cyberspunken.

Utmanar ingen speciell...alla som känner för det VAR MED!!!

1 crue Annika:

skriven

ska försöka ta mej i kragen och göra den jag med :)

2 Åsa.S:

skriven

Jag tar den!

3 ejmis:

skriven

crue Annika & Åsa.S: Det låter bra!

4 Erlandeline:

skriven

Thanks, keep up the good work.

Kommentera här: