Ugglor



Det är inte ofta jag ser ugglor men idag när vi åkte hem såg vi 3 stycken samtidigt!!
Vackra och mäktiga djur.
1 Vaniljis:

skriven

Vackra och arga. Tänker jämt på det där barnprogrammet du vet med ugglan och Hedvig när jag ser ugglor. Vad hette det..hennes näsa växte ju. Måste googla! ;)

2 Erika:

skriven

Vad kul! =) Inte ofta man ser så många samtidigt!
(svar) Ja det tycker jag också att han är. Ska titta på det i kväll =)

3 evans:

skriven

På vintern brukar vi ha stora vita ugglor som glider omkring alldeles ljudlöst här utanför huset. Häftigt! Hoppas att du får en bra dag idag!

4 ejmis:

skriven

Vaniljis: Fråm A till Ö med Hedvig och Helge, jag älskade det programmet!
Erika: Det var häftigt, tidigare har jag bara sett en åt gången.
evans: Vad läckert det måste vara med vita ugglor, det har jag aldrig sett i verkligheten.

5 Armanmaja:

skriven

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

Kommentera här: