Trött idag!



Vi hade jättetrevligt igår! Det bjöds på god mat och dryck och det var många trevliga människor på festen.
Det är verkligen kul med såna här tillställningar men jag blir så fruktansvärt trött och seg dagen efter!!!!!
Idag vill jag bara ligga i soffan och slappa och äta godis känns det som...tur att det är grått och trist väder i alla fall så kan man vara inne med gott samvete...
1 Vaniljis:

skriven

Jaa, det är otroligt vad seg man är när man går ut. Annat när man var ung.. ;)

2 Åsa.S:

skriven

Med tanke på vädret jag har här iaf låter det som en bra idé att stanna inne hela dan!
Skall jag buda en pizza till dig? Brukar ju va gott på bakrus det! ;)

3 ejmis:

skriven

Vaniljis & Åsa.S: Att man aldrig lär sig att man ska bulla upp med godis, chips, läsk och annat "slisk" så här till dagen efter...en pizza skulle sitta fint Åsa.S!!...Vi har ju en bit till affären också...

4 Annelie:

skriven

Det är så gott att kunna frossa dagen efter oavsett om man är seg av alkohol eller bara av trötthet =)
Då det är hiskligt segt på blogg.se ikväll så säger jag; Jag tycker det är helt fel att små barn ska vara veganer. Dom behöver få i sig så mycket av sånt som vi klarar oss utan.
Ha en fin kväll!

5 ejmis:

skriven

Annelie: Blogg.se är så segt så jag tror jag blir galen!!!!!
Håller med dig ang veganer, sen är det väl en sån sak som man bör få ta ställning till när man vet vad man faktiskt väljer bort och varför.

Kommentera här: