Tillbaka på jobbet



Första arbetsdagen...när jag kliver in genom dörrarna har precis lugnet lagt sig efter en tumultartad kväll...mina arbetskamrater som jobbat under kvällen är uppvarvarde...och så är man tillbaka i "verkligheten" då.
På ett ögonblick är semester-lunken man har i kroppen som bortblåst och man är "back i business" igen.
Som tur är så la sig lugnet på avdelningen igen snabbt och än så länge har natt-skiftet varit väldigt lugnt...jag hoppas resten av natten fortsätter på samma vis...
1 Vaniljis:

skriven

Usch, jag känner igen det där. Blir mer och mer nöjd över mitt val till hösten. Vilka tider gäller då du jobbar natt? Jobbat natt på ett apotek i Amerikat när jag var ung. Det var då jag började dricka kaffe..

2 F:

skriven

jasså ni fixat jobb åt oss? Skönt att man har semester i 5 veckor till ;)

3 ejmis:

skriven

Vaniljis: Nattskiften är 21-07...jag försöker undvika kaffet om det går.
F: Vi gör vad vi kan..;)

4 Jigsaw Games:

skriven

Very interesting site. Lots of good information.

Kommentera här: