Tears In Heaven

Var in på Anna´h:s blogg och hon hade texten på Eric Claptons "Tears in Heaven" där.
Jag var bara tvungen att gå in på YouTube och lyssna på den...





Och tack Zanahoria för att du lärde mig hur jag la in detta på min blogg!!!
 
 
1 solgudinna:

skriven

Visst är en underbar.
Kram.

2 My:

skriven

Den är sorglig *snyft*

3 Mia:

skriven

Den är bara SÅÅÅÅÅ bra, jag gråter varje gång jag hör den *snyft*
Hur 17 lyckades du med detta?? Jag har försökt men det skiter sig varje gång, så jag har gett upp...

4 ejmis:

skriven

Mia: I kommentaren under mitt inlägg "Helt utslagen" har Zanahoria skrivit hur man gör. Lycka till!!

5 Trolda:

skriven

Den är så fin! Och tack för de fina orden om mig i ditt tidigare inlägg! De värmer VERKLIGEN!!! =D
Trolda - kramar!

6 Jenny:

skriven

Appropå att lära sig nya saker.
Hur döper man om en länk? Alltå som du gjort i det här inlägget?
Är tyvärr helt lost när det gäller sånt här...

7 ejmis:

skriven

Jenny: Har försökt få till en instruktion i din blogg. Lycka till!

8 Gildblog:

skriven

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

Kommentera här: