Tappskor



Idag har hästarna härjat som bara den i hagen så jag misstänkte att någon av dem skulle ha kunnat tappa en sko Eftersom det är dags för nya skor till veckan så kan dom sitta lite sämre så här sista veckan men att TRE SKOR skulle ha lossnat kunde jag inte föreställa mig i min vildaste fantasi.  Dessutom hade en av dom tappat sin grimma också!
Nu under sommaren går hästarna i stora hagar så det är inte så lätt att hitta skor som lossnat men jag gick en runda i alla fall.
Hittade grimman men inte en skymt av några hästskor, hoppas vi har några gamla som passar...gubben får kolla i morgon.



1 Mija:

skriven

Ha ha.. minns en gång när min häst hade tappat en spritt ny flyveil, en sån flugjagare som man hänger på grimman du vet, i hagen. Jag LETADE IGENOM HELA hagen, men NEJ, den var spårlöst borta. Suck. De KAN tappa bort saker djuren ;)

Kommentera här: