Tagen!

image373


Jag har blivit "tagen" av en av mina lite nyare blogg-vänner Think Twice, jättekul att få vara ett av dina val. Tack!!

Det går  ut på att man ska skriva om sina tjej-bloggar-vänner som inspirerar och som man gillar på ett eller annat sätt.
Det här är en rolig men väldigt svår uppgift tycker jag...jag läser många bloggar och det gör jag så klart för att de inspirerar mig och för att jag gillar dom men jag ska i alla fall rulla bollen vidare till några favoriter.

Qristall min allra äldsta bloggvän. Vi "fann varandra" så gott som direkt när vi började vår blogg-karriär. Hon är en mästare på  att presentera mat och dryck på sin blogg som får mitt tandvatten att rinna. I hennes blogg kan man också läsa en salig blandning av kloka ord och funderingar, roliga historier och om hennes liv till vardag och fest.

Trolda vars blogg jag till en början besökte sporadisk tills jag till slut blev helt fast! Hon är en inspirationskälla för mig med sin fantastiska känsla för inredning och trädgård. Hennes bilder och beskrivningar går inte av för hackor!

Vaniljis  vars  blogg är en härlig blandning av vardagsberättelser ,där jag känner igen mig i mycket,och fantastiska bilder ;) .

Fröken Evans  som också skriver om vardagen på ett sätt som gör att jag känner igen mig, hon har dessutom både hundar och katt som förgyller livet.

Oj oj..min lista på bloggar som inspirerar skulle kunna fortsätta länge...ni som får besök av mig vet vilka jag menar...vissa av er är redan "tagna", ni andra är "tagna" av mig fast ni inte står på just den här listan!!
1 Helen:

skriven

Men ejmis du hann före mig, skulle ju "ta" dig :( Gör det endå hehe.
Tackar o bugar, blev jätteglad :)

2 crue Annika:

skriven

det var en kul lista måste nog göra den sen jag med ha en fin dag kul att du gillar mina bilder soliga kramar crue Annika

3 Mimi:

skriven

Oj ska genast in och spana på dessa bloggar :-)

Kommentera här: