Täcke på!



Idag blåser det så kallt här så jag har fått tagit på vår lilla frusna terrier hans täcke!!! Har han inte det på så står han bara på bron och skakar  och vill in. Vi är för sjutton i mitten på juli!!! Är det en ny istid på väg eller vad händer???
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Jag är glad att jag iaf har fått två veckor med sol i Italien. Nu får man lägga sig i solariet för att behålla brännan, om inte solen tittar fram.

2 Helen:

skriven

Ja e det klokt vädrets makter :( Vi här nere har haft ett par dagar nu med sol o värme, speciellt idag men redan i morgon kommer regnet o det med kylan. När vi var uppåt så var det verkligen kallt på kvällarna trots att det var så fint på dagen, har inte kännt av det tidigare vad jag kan komma ihåg. Stackars lilla vovven.
Ha en bra dag, ska snart iväg o köpa födelsedagspresent.

3 ejmis:

skriven

Camilliondollar Baby: Ja du hade riktigt varmt i Italien läste jag.
Qristall: Jag tror vi bara har haft ett par riktigt varma sommarnätter i år annars har det som du säger varit kalla kvällar även om dagarna varit fina.

4 Pia:

skriven

I Göteborg har det varit varmt och ganska soligt hela dan,jag tycker det känns som att sommaren kommer snart :)

Kommentera här: