Sommarpratare



Missa nu inte dagens sommarpratare Michael Nyqvist!



? "Jag kommer prata om två resor i mitt liv som ändrade det mesta för mig, både på insidan och utsidan. Den ena började 1966 och slutade 1997. Den andra har gjort att om någon nämner ordet skidskola så börjar jag skaka och mumla:  bergskidan... bergskidan... "






1 evans:

skriven

Bergskidan? Haha, det låter ju kul! Ha en fin dag!

2 Åsa.S:

skriven

Åh, tack för påminnelsen. Vill inte missa!

3 Vaniljis:

skriven

Den mannen har något spec.. Han tilltalar mig. Ska lyssna.

4 Annelie:

skriven

Härlig man..=)

5 Mia:

skriven

Rackarns!! Jag missade det... :-(

6 Trolda:

skriven

Missade det...Han är ju bara så GÒ...Rackarns också....!
Trolda - =D

7 ejmis:

skriven

Lyssna på web-radion, P1:s 30-dagarsarkiv, hans röst är verkligen härlig!!

8 Juliusada:

skriven

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

Kommentera här: