Sommarcafé



I vår by driver byföreningen ett sommarcafé under juli månad. Vi bybor turas om att jobba och idag är det jag och en granne som står på tur. Vädret är inte det bästa här idag men vi ska öppna i alla fall...så länge det inte regnar kanske vi ändå får lite fikagäster.


1 Mimi:

skriven

Va mysigt!!!
Jo jag testade äta rosenrot förra sommaren och det hjälpte mig. Åt det i samand med mina antideppressiva och bla kom min sexlust tillbaka och jag kände mig lite piggare. Rekommenderade rosenrot till en vännina som började känna sig låg och labil. Det hjälpte henne med berättade hon... Så jag tror på roten! :-)

2 Åsa.S:

skriven

Såg gott ut. Synd att det blir lite långt för mig, annars hade ni fått en gäst till! :D

3 Anonym:

skriven

Hade gærna kommit på en fika...=D Men ær ju fortfarande i Danmark....=D Ha det fint! Skall læsa mer i din blogg nær jag kommer hem.=D
Trolda - med danska kramar =D

4 Annelie:

skriven

Va mysigt.Hoppas ni får lagom med gäster=) och att du får en fin fredag!
PS. Något inlägg är för brett, din presentation har falit ner:)

5 Annelie:

skriven

Jag igen. Det är loppis bilden som är för stor.Minskar du den lite genom att dra i hörnen så åker sidan upp igen...=)

6 ejmis:

skriven

Mimi: Jag får pröva den igen.
Åsa.S & Trolda: Ni är så välkomna!!
Annelie: Vi hade lagom med folk nu på dagen, vi får se hur kvällen blir..

7 Åsa.S:

skriven

Vi skall till Edsbyn, så det är ändå en bit till dig... annars hade jag svängt förbi! ;D

8 My:

skriven

Va kul! Hade gärna jobbat lite extra så, träffas mycket folk?
Är det hembakat så ni måste stå för kaffebrödet med?

9 ejmis:

skriven

Åsa.S: Ja det är några mil kvar till mig då.
My: Det finns både hembakat och köpt bröd men det är inget krav att baka..vi har några riktiga bull-tanter i byn som fixar det hembakta.

Kommentera här: