Snart så...

image121


Jag har jättemycket tomater på mina plantor men än så länge är dom gröna...jag längtar verkligen efter röda,, solvarma tomater...direkt från plantan och in i munnen, då är dom som godast!
1 Pia:

skriven

stekta gröna är inte heller så dumt :)

2 Annelie:

skriven

Jag förstår att du längtar, det är så gott.Färska, grillade,stekta eller mosade;-)Ha en fin kväll!

3 Anonym:

skriven

Håller med jättejättemkt!!! Solvarma tomater är riktigt gott!!!!!!

4 Vaniljis:

skriven

*mmmmmmmmm* jättegott!

5 Trolda:

skriven

Solvarma röda tomater smakar bara underbart gott! Mina är ungefär i samma storlek o färg som dina...Väntar nu..på SOL o VÄRME!!!
Trolda - kram o ta´t lugnt på jobbet inatt så!

6 Åsa.S:

skriven

mmm,vad härligt med solvarma egna tomater!

7 Mia:

skriven

Mums!! Jag längtar efter mina också, men jag har bara EN planta....

8 Jenny:

skriven

Håller med,det är sommar det!
Går också och väntar på att våra ska mogna till.

9 Lotta:

skriven

Lite sol på dom så blir det ju kanon :D Var tusan håller den hus? Solen alltså

10 Anna´h:

skriven

Så gott !!

11 Evangeline Lilly:

skriven

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

Kommentera här: