Slappardag



Idag har vi verkligen haft en riktig slappar-dag. Läst, tittat på en film, lyssnat på ljudbok,bloggat, sovit en stund, grillat och ätit det vi planerade för i fredags (fast utan rödvinet då..inte läge för det idag..) och det var verkligen jättegott.
I morgon går jag in i min tredje semestervecka av fyra..nu börjar ångesten för att semestern snart är slut att smyga sig på....
1 evans:

skriven

Skönt med en slappardag! Visst går semestern alldeles för fort! Till och med jag tycker det, som är ledig hela sommaren...
Marknaden jag var på idag var väl en tingeltangelmarknad, så jag köpte bara godis :-) Ha det bra!

2 ejmis:

skriven

Evans: Godis är aldrig fel!! ;)

3 emw:

skriven

Det är skönt att bara slappa...det ska man också göra på semestern! Själv ska jag jobba en vecka till innan jag går på min 4veckors. Njut av dagarna du har kvar och tänk
inte på jobb...Ha de´ gott

4 Christina W:

skriven

Oj...snart slut på semestern. Min har precis börjat men jag vet hur det känns när det börjar närmar sig återgång. HOppas din sista semestervecka blir riktigt bra.

5 ejmis:

skriven

emw: Skönt att ha ledighet att se fram emot, jag gillar egentligen inte tidig semester men ibland kan man inte välja..=(
Chrstina W: Semesterveckorna går alldeles för fort!!!

Kommentera här: