Shopping

image128

Idag har jag slagit till på överkastet i skinnimitation med tillhörande kuddar som jag funderat fram och tillbaka på  i någon vecka nu.
Med katter som älskar vår säng så kanske det här överkastet gör att katthåren lätt går att få bort och inte fastnar som det gör på vanligt tyg. ( katthår är ju ett helsike att få bort )
I det här huset måste det vara både snyggt och praktiskt!!
1 Mia:

skriven

Vilket bra beslut! Nu när solen lyser in så ser jag MASSOR med katthår här, om jag tar av mig glasögonen så kanske det blir bättre?? ;-)

2 Annelie:

skriven

Det ser bra ut tycker jag..jättesnygg säng också=)
Ha en fin dag/kam

3 My:

skriven

Snyggt, stiligt, elegant! Och säkert kanon för katthår...lättare att få bort!

4 ejmis:

skriven

Mia: Det hjälper inte att ta av sig glasögonen, inte här i alla fall!!!
:(
Annelie: Vi får dessvärre behålla vår gamla säng..
My: Jag hoppas att det fungerar som jag tänkt.

5 Helen:

skriven

Det ser riktigt snyggt ut, blir säkert bra :)

6 Kuyferd:

skriven

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera här: