Röd drake



Kanal 5 visar just nu "Röd drake", jag är ensam hemma för gubben jobbar natt, vi får se hur länge jag fortsätter titta.
Jag är ju inte mörkrädd men dom här filmerna brukar vara sååå spännande...
1 Erika:

skriven

Såg den filmen för några dagar sen, den är jättebra! ;)

2 Annelie:

skriven

Faaaaaaaaan! Ursäkta jag har velat se den länge, då alla säger att boken är så bra.
Hm..hade ingen aning om att den gick:-(
Ha det så fint.Hoppas du pallar se hela/kram

3 Jenny:

skriven

Oj,du är ju inte riktigt klok *L*
Såg du den ENSAM???
Jag skulle alddrig greja det (mespotta som man är).
Däremot har jag alla filmerna här hemma så med maken går det lite bättre (och en kudde att gömma sig bakom).
Hoppas att du sov gott inatt *L*
och får en bra dag idag. Mitt hem ska förvandlas till ett slagfält (barnkalas) så vi hoppas på fint väder,troligt va? hihi

4 ejmis:

skriven

Erika,Annelie & Jenny:
Filmen var riktigt otäck men bra.Såg hela alldeles ensam och utan kudde att gömma mig bakom. Men jag har ju huset fullt av djur så riktigt ensam var jag väl egentligen inte.

5 My:

skriven

Nej den hade jag inte vågat se om jag var själv hemma...inte ens i sällskap tror jag...

Kommentera här: