Raindrops are falling...

 


Nu har regnvädret lyckats gömma solen även här, än så länge bara lätta skurar men ändå...
Idag blir det alltså en innedag, har en del tv-program som jag spelat in som jag tänkte titta på och så måste jag väl städa lite också...men mest ska jag slappa...jag ska ju jobba i natt så jag måste såklart vila lite inför det..;)
1 Vaniljis:

skriven

Snygg pimpning av bloggen!! Så söt bakgrund. Ha en skön dag!

2 crue Annika:

skriven

jättefin har du gjort sidan ha en fin slappar dag *L*

3 My:

skriven

Vad jobbar du med? *nyfiken*

4 ejmis:

skriven

Vaniljis & crue Annika: Man tackar...!
My: Behandlingsassistent, jobbar inom sluten psykiatri.

5 Jenny:

skriven

Visst är det tråkigt sommarväder! Jag har bara varit iväg med ungarna 2 ggr och badat i år...

6 Mia:

skriven

Jag läste nånstans att regn är bara flytande solsken....*L*

7 Anonym:

skriven

Jenny: Vi här i norr har i alla fall haft bättre sommarväder än i södra Sverige men inte har det varit någon kanon-sommar precis..
Mia: Man få tänka så när det är som sämst väder.

Kommentera här: