Ont i baken




Vissa saker ska man helst inte prata om..det här är en sån grej...på grund av mina mens-problem får jag äta järntabletter...järntabletter gör att man kan bli VÄLDIGT hård i magen vilket jag blivit...är man väldigt hård i magen kan man få hemmorrojder...det har jag fått nu...ingen liten diskret sak utan en stor som gör fruktansvärt ont...idag kan jag knappt sitta...tur att jag har en tid hos läkaren på måndag...jag behöver hjälp!!!
1 Pia:

skriven

Fy för den lede....men det är ju faktiskt en åkomma som är enkel att åtgärd, dessutom, troligen är så vanlig att vi inte tror det, grejen är att ingen vågar prata om det.

2 Vaniljis:

skriven

Aj..stackars dig. Har aldrig haft själv men det verkar inget trevligt. Soffan som gäller alltså..

3 ejmis:

skriven

Pia: Det är ju lite pinsamt...
Vaniljis: Inte trevligt alls..

4 Åsa.S:

skriven

Aj, inget kul... och som du säger inget man berättar på kafferasten. Lycka till med dom! ;)

5 Pia:

skriven

Jag vill bara i all välmening påminna dig om mitt inlägg "på jobbet" gör nu inte fel när du får läkemedel av doktorn! *fniss*
Inget illa menat ejmis, men jag har så tråkigt så jag måste få skoja lite :)

6 ejmis:

skriven

Åsa.S: Tack för det!
Pia: Jag har gjort en lång lista som jag ska ha med till doktorn på måndag..tantvarning???
Skoja på min vän..ett skämt mår man inte dåligt av!

7 eva:

skriven

Aj, aj...har också lågt blodvärde mellan varven. Jag köper Blutsaft på hälsokostaffären. Man blir inte hård i lilla maggen av det. När jag var gravid...på stenåldern :)...fick jag Blutsaft rekommenderat av barnmorskan. Blodvärdet gick upp til 128 från 100 på nolltid. Värt att prova?!

8 My:

skriven

Å denna mens och PMS, bara massa problem!! Hoppas det "löser" sig :)

9 ejmis:

skriven

eva: Tack för tipset, det ska jag pröva.
My: Jag hoppas det...

10 Mimi:

skriven

Stackare! Hoppas det blir bättre...

11 ejmis:

skriven

Mimi: Läkarbesök idag så bättring är i sikte!

12 Christerlilly:

skriven

Great looking site. It has been helpful. Thanks

Kommentera här: