Om semester

image3

Hittade den här bilden hos Mona och jag tycker den stämmer riktigt bra...själv är jag inne på min sista vecka nu..:(
1 Mona:

skriven

Jag är ju bara inne på min första vecka ännu :o)

2 ejmis:

skriven

Mona: Jag önskar jag hade MINST 4 veckor till!

3 Trolda:

skriven

Hahaha...det ligger något i det där....=D Och med detta trista väder känns det liksom lite som om tiden bara RINNER iväg....=)
Trolda - önskar trevlig kväll!

4 Annelie:

skriven

Hahah den var ju klockren=) Ha en fin kväll!

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Stämmer så bra!

6 Pia:

skriven

Alla veckor kvar!!

7 ejmis:

skriven

Trolda: RINNER IVÄG var rätta ordet...här spöregnar det och tiden går fort...;)
Annelie & Camilliondollar Baby: "Huvudet på spiken"
Pia: Jag avundas dig!!

8 Vaniljis:

skriven

När man väl är där går det snabbt. Jag börjar min arbetslöshet nu på fredag. I fem v. Känslan av att vara ledig kommer liksom att förtas av det...känns inte som ngn "riktig" semester.

9 ejmis:

skriven

Vaniljis: Hoppas du ändå kan njuta av att vara ledig!

10 Mimi:

skriven

:-D ja men så är det ju.. Instämmer...

11 Mia:

skriven

Usch, vad det stämde bra... :-(

Kommentera här: