Ögongodis

Vaniljis visade denna vackre man på sin blogg idag..tack för att du påminde mig om detta "ögongodis"!!!
Vi måste väl dela med oss till några fler så...varsågod!!

1 Emma:

skriven

Mmm! Man tackar :)

2 Vaniljis:

skriven

Klart vi måste.. :)

3 Micke:

skriven

jorå, lite hungrig blir man ju, men det får det vara värt, sen är det ju inte sååå farligt då pasta ger mycket energi eller vad det heter!
ha de gott

4 ejmis:

skriven

Emma: Varsågod!
Vaniljis: Absolut!
Micke: Jag kanske måste testa...med ett par liter vatten till kanske det går...

5 Pia:

skriven

Denne vackre man skulle jag vilja ha över min säng! eller ännu hellre i den :)
Vem är det? jag kan inte komma på det hjälp mig

6 Trolda:

skriven

Han är bara så JÄKLA snygg...=D
Trolda - nyss hemkommen från DANMARK..=D

7 ejmis:

skriven

Pia: Viggo Mortensen

8 Mikailellen:

skriven

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

Kommentera här: