Nattarbete



Jag jobbar i natt igen och återigen är det en väldigt lugn natt här och det är ju så det ska vara på natten.
Vissa nätter kan det vara stökigt och då är det inte lika kul såklart...
Efter i natt är jag ledig till på söndag natt och det ska bli skönt, det blir som en liten mini-semester.
Jag har precis gjort en runda i blogg-världen...tur att det finns lite läsning där för då går tiden lite fortare.
1 cyberspunken:

skriven

Tittar in här på nattkröken och önskar dig en fortsatt lugn och skön natt =) jag ska försöka sova nu..

2 Mia:

skriven

Blev inspirerad av dig och följde Think Twice's beskrivning (fast det tog tid innan jag fattade, som vanligt)....men jag är nöjd än så länge!

3 ejmis:

skriven

cyberspunken: Tack för det!
Mia: Jag höll också på LÄNGE!!!

Kommentera här: