Minnen till musik

Jag tror att de flesta människor har speciella minnen till speciell musik. En av mina absoluta favorit-låtar är "Nothing compares 2 U" med Sinead O´Connor, fantastisk låt och jag har fantastiska minnen till den....

1 Vaniljis:

skriven

Hello, hemma igen! Är jag själv och krämar på den här låten(ingen annan som vill höra) får jag gåshud och tårar i ögonen.

2 evans:

skriven

Åh, vad jag älskar den låten! Den har jag också en massa minnen till :)

3 ejmis:

skriven

Vaniljis: Precis så är det för mig med!!!
evans: Ja den är underbar, passar mina minnen perfekt!

4 Annelie:

skriven

Ja en underbar låt som väcker minnen...vacker är hon också:-)

5 F:

skriven

så kan du inte skriva. Berätta nu minnena.

6 ejmis:

skriven

F: Lite hemligheter måste man få ha... ;)

Kommentera här: