Loppis


Idag ska jag och en kompis på loppis-runda, känner mig riktigt shopping-sugen så jag hoppas på en massa fynd.
Ha en bra dag!!!
1 Annelie:

skriven

Ja det kostar att ligga på topp brukar man ju säga;-)
Hoppas du fyndar mycket på loppis...det är så kul att gå och kolla in.Ha det fint!

2 Lotta:

skriven

Har man tur så kan man göra riktiga fynd. Och då menar jag inte bara ekonomiskt utan man kan hitta kul heludda grejer!

3 Mia:

skriven

Åh va kul att gå på loppis!! Jag vill följa me :-)
Kram

4 Vaniljis:

skriven

Jag med....;)

5 emw:

skriven

Det är skitkul med loppis. Auktioner funkar också. Jag funderar på att skrapa ihop prylar och själv vara med vid något baklucke-loppis. Lite enklare då man inte behöver släpa med bord och kartonger!

6 ejmis:

skriven

emw: Jag har också funderat på något liknande.

Kommentera här: