1 F:

skriven

jadu... å alla kärleksbrev som kommer in på anstalterna. Ett fenomen i sig. Vad tänker vissa tjejer med?

2 ejmis:

skriven

F: Obegripligt!

3 Mia:

skriven

Ja, fy 17, det finns många exempel på det, Åmselemördaren t.ex..Kan det vara syndromet: "Jag kan ändra på hans beteende"?

4 Helen:

skriven

Ja visst finns det många idioter i guds värld!
Sov gott

5 Trolda:

skriven

Ja det där kan man inte förstå....Ha en fin söndag!
Trolda - kramar!

6 A:

skriven

Jag tycker det är såå sjukt......Vilken blåst människa. Sen kan jag reta mig på att han får så mycket uppmärksamhet i pressen....Tig ihjäl den där människan i stället tycker jag......På tal om vädret så fick vi ganska hyfsat väder i går....Men inte superfint:) Ha en bra dag.

7 ejmis:

skriven

Mia: Jag tror också på det syndromet.
Qristall: Undrar om hon ångrar sig om 5-10 år...
Trolda: Nej det är verkligen obegripligt.
A: Sådana här nyheter säljer ju tyvärr...

8 Mimi:

skriven

Helt sjukt! Hon förstör sitt liv pga en besatthet... Kvinnor vill ju vårda, ömka, ta hand om...och så tror de att de kan omvända oxå... Tragiskt...

9 ejmis:

skriven

Mimi: Visst är det tragiskt!!

10 Åsa:

skriven

Helt otroligt, att det får så mycket publicitet.
Kvinnan måste ju vara sjuk i huvudet, han om någon är väl psykopat, men det har ju alltid funnits kvinnor som dras till sådana män, fast för mig är det helt "sjukt".

11 Tommyiqra:

skriven

Looks good! Many thanks, Thanks much!

Kommentera här: