Holmö Brygga



I kväll var det dags igen för en utflykt med grannarna K & E. Resmålet för kvällen var Holmö Brygga där vi fikade.
Som vanligt blev det småvägar så vi har åkt 25 mil ikväll och återigen sett en massa fina ställen.
Det var absolut inte något bra väder, regnet stog som spön i backen men det går ju faktiskt att ha trevligt i alla fall!
1 Cyberspunken:

skriven

Det var verkligen ett redigt oväder igår... här hade vi åska och hällregn, så illa att till och med katten ville komma in =)

2 Åsa.S:

skriven

Visst är det härligt att bara dra iväg sådär, dit näsan pekar!

3 Pia:

skriven

Det låter som att era utflykter är mysiga :)
men du ejmis, har din kisse kommit tillbaka ännu??

4 Vaniljis:

skriven

Ja, det undrar jag med. Har pissemissen kommit tillbaka?

5 ejmis:

skriven

Cyberspunken: Samma väder som här då...
Pia & Vaniljis: Tyvärr har inte katten kommit hem än...:(

6 Helen:

skriven

Hejsan min allra första bloggvän, har saknat dig!
Hoppas allt är bra o att det inte kändes allt för henskt tt börja jobba igen.
Har kisekatten kommit hem igen, hoppas.
Vilken härlig tur det blev trots regnet :) Här är det fint väder, en annan har ju haft en hel del tur eftersom jag haft det underbart på kära Alnö medans regnet stått som spön i backen i Skåne.
Ha en bra dag /Kramar

7 Think Twice:

skriven

Synd att inte vädret var bättre.... men låter trevligt att kuska runt lite på småvägar hur som helst!

8 ejmis:

skriven

Qristall: Jag har saknat dig också, det känns som du har varit borta hela sommaren!
Att börja jobba igen var väl ingen höjdare men det måste ju gå...
Tyvärr har inte katten dykt upp ännu...jag tror tyvärr inte att han kommer att göra det heller men jag hoppas såklart fortfarande.

9 Samuelkjersti:

skriven

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera här: