Hjärtslag




Idag har vi varit och kollat dräktigheten på 30 dagar på vårt sto och vi har fått se fölets hjärtslag!!
1 Vaniljis:

skriven

Nuttigt..hur stort är ett fölfoster på 30 dgr? :)

2 Annelie:

skriven

Va roligt och spännande=) Ha en fin dag!

3 Pia:

skriven

Hahahaha det låter nästan som det är du som är gravid ;)

4 A:

skriven

Oj, vad häftigt......Tack för grattiset:) Ha en bra dag...

5 ejmis:

skriven

Vaniljis: Ca 1 cm.
Annelie: Jättespännande!
Pia: Jag ska ju bli mormor...;)
A: Sååå häftigt!

6 Pia:

skriven

mormor är kul att vara :) inte vet jag hur det är till hästar men säkert lika roligt

7 Nettan:

skriven

Visst är det häftigt att se fostret och det lilla pickande hjärtat. :)
Min Rose ska ju ha föl i april och det är första gången för mig men som tur är inte för Rose.
Ja jag känner verkligen att jag ska bli hästmormor.. hahahaa

8 Naruto Shippuuden World:

skriven

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

Kommentera här: