Helt overkligt!!!

 
Nu finns en sida på internet där man kan få se alla personliga pass-upplysningar utan att ens behöva ange ett lösenord!!!
Det är så  enkelt som att skriva in namn och nationalitet på den man söker, kollade just mina egna uppgifter och dom fanns!!!
Vart är vi på väg???  Adressen är http://www.scrolllock.nl/passport/

 
1 Åsa.S:

skriven

Hahaha, mina ungar hittade jag direkt! ;)

2 evans:

skriven

Haha! Den blev jag ilurad en gång förut :) Hoppas att du har det bra! Jag har fortfarande inget internet hemma... Sitter på jobbet just nu.

3 Åsa:

skriven

Garvar... ; )

4 Annelie:

skriven

Jag tycker det är äckligt

5 Helen:

skriven

Det enda jag kan säga min vän är att du är "tagen" hehe :)

6 Jenny:

skriven

*ASG*
Blåögda jag som verkligen tror att det står så illa till i världen kan pusta ut... Fast fotot var ganska likt hihi

7 Pia:

skriven

Jag hann att blir riktigt förbannad innan andra sidan kom fram, va fan kan någon hitta tex. mitt personnummer? osv
ja den va bra :)
hahaha

8 Mimi:

skriven

Hahahahaha sååååååå lurad jag blev hahaha!

Kommentera här: