God morgon!



Snart är det dags att börja med morgonens sysslor här på jobbet, det har varit en lugn natt, somnade gott på min sov-timme så det  var skönt.
Nu kurarr magen så  just nu uppfylls mina tankar av FRUKOST!!
Tänk en stor hotellfrukost nu...skulle kunna äta hur mycket som helst känns det som...

Det blir i alla fall en tallrik havregrynsgröt innan jag åker hem.

1 Anonym:

skriven

Ser gott ut! Har just ätit lite frukost här på jobbet. Jag har lite svårt att äta tidigt på morgonen, så det brukar bli frukost när jag kommer fram till kontoret. Ha en bra dag!

2 My:

skriven

å nu sover du säkert gott hemma i din egen säng :) Hotellfrukost, mmmm finns inge godare...

3 Trolda:

skriven

Hoppas det smakade...=) Och sov sött i egen säng nu på morgonen då!
Trolda - godmorgon!

4 Jenny:

skriven

Nu fick du min mage att börja kurra *L*
Hotellfrukost regerar!!!
Hoppas du sover gott nu,själv ska jag gå och duka fram allt ur kylen man kan tänkas äta till frukost och så ska jag låtsas att jag sitter i scandics frukostmatsal *L*

5 Junitjej:

skriven

Vad händer idag?
Jag önskar dig en trevlig måndag!

6 Helen:

skriven

Låter inte fel med god hotellfrukost, hur länge sover du efter du jobbat natt?
Ha en bra dag när du nu vaknar till livs.

7 Mia:

skriven

Jag ska alldeles strax åka till jobbet :-(
Ha en bra dag!
Kram

8 Vaniljis:

skriven

Ska äta frukost här snart med! ;)

9 crue Annika:

skriven

ha en bra dag *L*

10 evans:

skriven

Havregrynsgröt är inte så dumt det heller, men inget går upp mot en lång hotellfrukost! Hoppas du får en bra dag!

11 ejmis:

skriven

anonym: När jag börjar 7.00 gör jag oftast som du men idag var jag ju redan på jobbet.. =)
Qristall: Ska jag inte jobba natt igen brukar jag kliva upp vid 12.30 annars sover jag längre.
Det verkar som om vi skulle kunna boka in en hotellfrukost tillsammans tjejer!!!
;)

12 Lotta:

skriven

Oj! Det är jag LOTTA som är anonym :D Råkade bli så när jag skickade från jobbet :D

13 Mia:

skriven

Välkommen på hotellfrukost i Söderhamn! Man behöver inte bo, man kan köpa frukost ändå... :-)

14 ejmis:

skriven

Mia: Tack för det! Jag åker ju neröver ibland så jag kanske dyker upp!
;)

15 Remiemine:

skriven

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

Kommentera här: